Tapahtui vuonna 2016

Syyskokous to 17.11.

Yhdistys kokoontui syyskokoukseen to 17.11. Osuuspankin kokoustiloihin. Saimme kokoukseen vieraaksi puoluesihteeri Janne Pesosen, joka kertoi uusimmasta puoluebarometrista ja sen lupaavista näkymistä ajatellen Kokoomusta ja sen menestymistä tulevissa kunnallisvaaleissa.

Ministerivierailu x 2 kesätorilla 16.7.

He saapuivat kutsumatta ja yllättäin. Mutta silti mieluisina. Opetus- ja kulttuuriministeri Sanni Grahn-Laasonen ja ulkomaankauppa- ja kehitysministeri Kai Mykkänen ilmaisivat halunsa tulla vierailemaan Somerniemen kesätorille. Mieluisa yllätys. Toivotimme heidät tervetulleiksi ja pykäsimme teltan pystyyn.

Epävaalitapahtuma 1.7.

Perinteinen, jo järjestyksessään toinen epävaalitapahtuma järjestettiin Someron Suviheinäviikon avajaispäivänä Someron torilla 1.7.2016. Kutsuhuutoomme vastasivat tällä kertaa SDP ja Keskusta

Kevätkokous ja Sote-ilta 13.4.

Someron Kokoomuksen kevätkokous pidetiin Osuuspankin tiloissa. Ilta jatkui tulevaan Sote-uudistukseen  perehtymällä. Järjestimme kaikille avoimen yleisöillan, johon saimme esitelmöitsijäksi Turun kaupungin muutosjohtajan Antti Parpon. Yleisöä sote-ilta keräsi hieman vähemmän kuin olisi ensi alkuun ajatellut, liekö sitten monelle ollut liian korkea kynnys osallistua Kokoomuksen järjestämään tilaisuuteen. Ainakin toisten puolueiden edustus oli tilaisuudessa hyvin vähäistä, muutamia poikkeuksia lukuunottamatta.

Puheenjohtaja kävi kylässä

Kansallisen Kokoomuksen puheenjohtaja ja nykyinen valtionvarainministeri Alexander Stubb kävi vierailulla Someron Torituvalla ma 11.4.